banner1338
SAĞLIK:
Gebze Belediyesi önlem almaya devam ediyor

17 Mart 2020 Salı 16:52

 Gebze Belediyesi Temizlik İşlerine bağlı ekipler Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz’ün talimatları doğrultusunda ilçe genelin dezenfekte çalışmalarını sürdürüyor. Ülkemizde Corona Virüsü vakasının yaşanmasının ardından alınan tedbirler doğrultusunda çalışmalarını aralıksız sürdüren Gebze Belediyesi kamu binaları, huzur evleri, parklardan sonra sokaklardaki çöp konteynırların da da dezenfekte çalışması gerçekleştirdi. Yetkililer vatandaşlardan konuyla ilgili duyarlı olmalarını ve talimatlara uymalarını istedi.

 

banner982
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

YAZ TATİLİ BAŞLIYOR: AİLELERE ÇOCUKLAR İÇİN...
2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona erecek olması ve milyonlarca öğrencinin yaz tatiline girmesiyle...

Haberi Oku