banner1338
Kadınlar Masa Tenisi Turnuvasında Eğlendi

29 Şubat 2024 Perşembe 13:48

 Renkli anların yaşandığı turnuvada, kadınlar stres atarken eğlendi.   
 Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin Anne Şehir Sağlıklı Yaşam Projesi kapsamında il genelinde bulunan Anne Şehir Merkezlerinde kadınlara spordan sanata her alanda hizmet veriliyor. Bu kapsamda,  Gölcük Günebakan Anne Şehir Merkezinde masa tenisi turnuvası düzenlendi. Keyifli anların yaşandığı turnuvada kadınlar stres attı. 
                                


Haber Kaynağı:
banner982
Anahtar Kelimeler
Gölcük
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Yeni Nesil Konforlu Bebek Arabaları Babymall.com.tr’de!
Ebeveynlik, hayatın getirdiği en mucizevi deneyim olsa da beraberinde ciddi bir organizasyon yeteneği ve doğru...

Haberi Oku