banner1336
SİYASET:
Bakan Işık öğrencilerle buluştu

07 Mart 2015 Cumartesi 10:34

Okul yöneticileri tarafından bahçede karşılanan Işık, daha sonra sınıfları gezerek öğrencilerle sohbet etti. Burada öğrencilere hitap eden Bakan Işık, öğrencilerin yetenekleri doğrultusunda en üst seviyeye kadar okumalarını isteyerek, "Ülkenize faydalı olun. Özellikle kızların eğitimi, toplumun eğitimi anlamına geliyor. Kızların eğitimi düşük olunca toplumda pek çok sıkıntı, daha fazla hissediliyor" şeklinde konuştu.

Kaynak: AA


banner982
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Mayıs ayına damga vurdu; Başkan Büyükgöz...
Teleskop Score tarafından hazırlanan Mayıs 2026 dönemi "Kocaeli İlçe Belediye Başkanları Sosyal Medya...

Haberi Oku