banner1338
Doğanın keyfini çıkardılar

02 Eylül 2016 Cuma 17:33

Gerçekleşen doğa gezisi renkli anlara sahne oldu. Oldukça güzel bir ortamda gerçekleşen doğa gezisinde Yaban Adımlar Grubu her zaman olduğu gibi doğayla baş başa ve stresten uzak bir gün geçirmenin keyfini yaşarken yürüyüşe katılanlar çok güzel bir gün geçirmenin tadını çıkarmış oldular. Doğançay'ın yeşili ile yürüyen grup doğanın güzelliklerini keşfetmiş oldu. 
banner982
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku