banner1338
Çok mutlular

06 Eylül 2016 Salı 13:56

Darıca Gençlerbirliği Onursal Başkanı Şükrü Karabacak ve Darıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk takımın lige iyi başlamasına bir hayli sevindiler. Sarı yeşilli camia için ellerinden geleni yapan Karabacak ve Öztürk, takımın bu sezon çok daha başak olacağı ve çok daha iyi yerlere geleceği inancında. 
banner982
Anahtar Kelimeler
Çok Mutlular
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku