banner1338
Öztürk iddialı

10 Eylül 2016 Cumartesi 11:24

Bu sezon ligde şampiyonluk, Türkiye Kupasında da gruplara kalma hedefiyle yola çıkan temsilcimiz Darıca GB'nin Başkanı Mustafa Öztürk, kura çekiminden sonra ilk açıklamasını gazetemize yaptı. Başkan Öztürk, kupada gruplara kalmak istediklerini, Ankaragücü maçından galibiyetle ayrılıp, 3. Tur kurasını bekleyeceklerini ifade etti. İddialı açıklamalarda bulunan Darıcamızın Başkanı Mustafa Öztürk, "Ben en çok Ankaragücü'nü eledikten sonra hangi takımla oynayacağız onu merak ediyorum" dedi. Öztürk ayrıca oynanacak karşılaşmaya tüm Darıcalıları davet etti 
banner982
Anahtar Kelimeler
Öztürk Iddialı
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku