banner1338
İyi başlayacağız

24 Eylül 2016 Cumartesi 11:34

Takım sezonun ilk galibiyeti için adeta kenetlenirken, teknik direktör Cengiz Demir de 3 puana odaklı açıklamalarda bulundu. Puan kaybını aklının ucuna dahi getirmek istemeyen Menekşe’nin teknik patronu, “Ya kazanacağız, ya kazanacağız…” derken kendileri açısından lige 3 puanla başlamanın önemine vurgu yaparak “iyi başlamak amacındayız” dedi. 

banner982
Anahtar Kelimeler
İyi Başlayacağız
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku