banner1338
Deplasman zaferi 0-2

27 Şubat 2017 Pazartesi 10:20

3. Lig 3. Grupta şampiyonluk mücadelesi veren temsilcimiz, Darıca Gençlerbirliği, Payasspor deplasmanından zaferle ayrıldı. Deplasmanda rakibini 2-0 mağlup eden sarı yeşilliler ligde şampiyonluk iddiasını sürdürürken zorlu dönemeçten altın değerinden galibiyetle ayrıldı. Ekibimiz gollerini Cafercan Aksu ve Özer Kutlu kaydetti.  Puanını 49 yapan ekibimiz galibiyet mutluluğu yaşarken grupta lider durumda bulunan Afjet Afyonspor ise Orhangazi’yi sahasında 4-1 mağlup etti. 
banner982
Anahtar Kelimeler
Deplasman Zaferi 0-2
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku