banner1338
Çanakkale için koştular

14 Mart 2017 Salı 18:35

18 Mart Çanakkale Şehitlerimizi Anma Koşusu Gebze Alaattin Kurt Stadında koşuldu.  Küçük yıldız ve Genç kategorilerinde gerçekleştirilen koşuda katılan tüm sporculara Gebze Belediyesi Çay, Su, Oralet ve Gebze İlçe Spor Müdürlüğünce simit ikramında bulunuldu.  Kategorilerinde dereceye giren sporculara ise ödülleri yetkililerce verildi. 
banner982
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku