banner1338
Şampiyon Kağıtsporlu Samet

03 Mayıs 2019 Cuma 10:18

Moldova’da 9 ülkeden 200 sporcunun katılımı ile düzenlenen Andrei Malik Uluslararası Gençler Boks Turnuvasında Milli Takım ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıtspor adına mücadele eden Samet Ersoy zorlu turnuvadan altın madalyayla döndü.

NAMAĞLUP ŞAMPİYON

Büyükşehir Kağıtspor alt yapısında yetişen Samet Ersoy, Andrei Malik Uluslararası Gençler Boks Turnuvasında 81 Kg‘da Milli Takım adına mücadele etti. Samet ilk rauntta Romanyalı rakibini nakavt ederek finale çıkmaya hak kazandı. Finalde Belaruslu rakibi Roman Kazıankov ile karşılaşan Büyükşehir Kağıtsporlu Samet Ersoy, rakibini 5-0 yenerek turnuvadan şampiyon olarak ayrıldı.

banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku