banner1338
Amatör maçta tribünde kavga çıktı

23 Mart 2025 Pazar 10:48

 Kocaeli Süper Amatör Lig Play-Off mücadelesinde Derince, Cephanelik Stadı’nda Bağdatspor ile karşı karşıya geldi. Sahada büyük çekişmeye olurken, yaşanan pozisyon sonrası tribünlerde tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi ile taraftarlar tekme ve yumruklarla birbirine girdi. Kavga sebebiyle maç dururken, taraftar ve polislerin müdahalesiyle olaylar son buldu. Olaylarda yaralananların olduğu bildirildi.  
  Öte yandan karşılaşma 1-1 sona erdi.  


Haber Kaynağı:
banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Ringde başarı hikâyelerini onlar yazıyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kağıtspor, sadece madalya kazandıran bir spor kulübü değil; genç sporcuların...

Haberi Oku