banner1338
Gölcük Belediyespor tekvandocuları Kocaeli şampiyonu

01 Temmuz 2024 Pazartesi 16:34

 Gölcük Belediyesporlu 3 tekvando sporcusu, Kocaeli'de düzenlenen müsabakalarda şampiyon olarak Türkiye şampiyonasına katılmaya hak kazandı.   
  Gölcük Belediyesi, spor alanında yaptığı yatırımlarla ilçede geleceğin yıldız sporcu adaylarını yetiştirmeye devam ediyor. Son olarak Kocaeli'de düzenlenen il seçmelerinde Gölcük Belediyespor tekvando sporcuları; Nurcan İpek, Elif Usta ve Yusuf Atasoy, il birincisi olarak, Sivas'ta yapılacak Türkiye Şampiyonasına katılma hakkı kazandı. 


Haber Kaynağı:
banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Kenan Sofuoğlu Başiskele'deki yeni pisti oğlu...
Başiskele Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve bu hafta sonu Türkiye Süpermoto Şampiyonası'na ev...

Haberi Oku