banner1338
İLÇE HABERLERİ:
Koronavirüs testi pozitif çıktı

31 Ağustos 2020 Pazartesi 10:38

Şener Söğüt, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, hastanede yaptırdığı koronavirüs testinin sonucunun pozitif çıktığını bildirdi. Genel sağlık durumunun iyi olduğunu aktaran Söğüt, "14 gün evimde karantinada gözlem altında olacağım. Dualarınızı eksik etmeyin, Allah'a emanet olun." ifadesini kullandı.

banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Darıca’da Geleneksel Sünnet Şöleni coşkusu
Darıca Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen Sünnet Şöleni, yüzlerce çocuğun ve ailelerinin...

Haberi Oku