banner1338
İLÇE HABERLERİ:
Nazmiye teyzenin yardımına belediye ekipleri koştu

31 Ekim 2020 Cumartesi 12:39

Kefken Mahallesi'nde yaşayan Nazmiye Forum, bir arızayı gidermek için bölgeye gelen Kandıra Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü personeline, bahçesindeki meyve ağacının dallarının yüksek olması nedeniyle hurmalarını toplayamadığını söyledi.

Ekipler, işlerini bitirdikten sonra merdivenli araçla, ağacın yüksek dallarından hurma toplayarak Nazmiye teyzeye verdi.

Forum, belediye personeline ve Kandıra Belediye Başkanı Adnan Turan'a teşekkür etti.

Başkan Turan'ın talimatları doğrultusunda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında risk grubunda bulunan vatandaşlara yardım eli uzatılmasına yönelik çalışmaların devam ettiği belirtildi.

banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Darıca’da Geleneksel Sünnet Şöleni coşkusu
Darıca Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen Sünnet Şöleni, yüzlerce çocuğun ve ailelerinin...

Haberi Oku