banner1338
Başkan Söğüt:

24 Nisan 2024 Çarşamba 13:14

Tüm enerjimizi Körfez için harcayacağız” dedi.   
  31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimin'de ikinci kez Körfez Belediye Başkanlığı'na seçilen Şener Söğüt makamında AK Parti Fatih ve Güney Mahallesi teşkilat üyelerini ağırladı. Teşkilat üyeleri Başkan Söğüt'e tebriklerini iletti. Seçimin bittiğini ve çalışma zamanı geldiğini söyleyen Başkan Söğüt, “Seçimi zaferler tamamladık. Seçim bitti, şimdi çalışma zamanı. Tüm enerjimizi Körfez için harcayacağız” ifadelerini kullandı. 
                                         


Haber Kaynağı:
banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Yeni Nesil Konforlu Bebek Arabaları Babymall.com.tr’de!
Ebeveynlik, hayatın getirdiği en mucizevi deneyim olsa da beraberinde ciddi bir organizasyon yeteneği ve doğru...

Haberi Oku