banner1338
Derince'de kedi ve köpek mamalarını artık belediye üretecek

25 Mart 2024 Pazartesi 14:32

 Derince Belediyesinin kedi ve köpek mamalarını üreteceği tesis hizmete giriyor. Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezi yanında faaliyet gösterecek Sokak Hayvanları Mama Üretim Tesisinin açılışı, 27 Mart Çarşamba günü saat 14.30'da yapılacak. Hizmete girecek olan tesisle birlikte ilçedeki lokantalardan temin edilecek gıda artıkları ile kedi ve köpek mamaları artık Derince Belediyesinin kendi tesisinde üretilecek. 


Haber Kaynağı:
banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Yeni Nesil Konforlu Bebek Arabaları Babymall.com.tr’de!
Ebeveynlik, hayatın getirdiği en mucizevi deneyim olsa da beraberinde ciddi bir organizasyon yeteneği ve doğru...

Haberi Oku