banner1338
Yarımca Kütüphanesi büyütülüyor

01 Ağustos 2024 Perşembe 12:43

  Körfez Belediyesi, Yarımca Kent Meydanı'nda hayata geçirdiği Yarımca Kütüphanesi'ni büyütüyor. Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, gençlerin talepleri sonrasında verdiği talimat ile birlikte Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri gerekli çalışmayı gerçekleştirdi, projeyi hazırladı. Mevcut yerin hemen yan tarafında bulunan boş alan da kütüphaneye katılacak. Alanın büyümesiyle birlikte yeni alanda gençler için daha rahat çalışma ve okuma alanları oluşturulacak. Başkan yardımcıları ve müdürlerle alanı gezen Başkan Söğüt, "Gençlerimiz istedi, bizler de yapıyoruz" dedi. 


Haber Kaynağı:
banner982
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Yeni Nesil Konforlu Bebek Arabaları Babymall.com.tr’de!
Ebeveynlik, hayatın getirdiği en mucizevi deneyim olsa da beraberinde ciddi bir organizasyon yeteneği ve doğru...

Haberi Oku