SİYASET:
Demokrasi gazisini yalnız bırakmıyor!

10 Ağustos 2016 Çarşamba 10:37

 Derince'de yaşayan ve 15 Temmuz gecesi yaşanan olaylarda gazi olan Halil İbrahim'i evinde ziyaret eden AK Parti İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, demokrasi gazisinin sağlık durumu hakkında bilgi aldı. O gece yaşadıklarını İl Başkanı Ceyhan'a anlatan demokrasi gazisi, "Yine olsa yine yapardık" ifadelerini kullanırken, İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, "Derinceli Demokrasi Gazimiz Halil İbrahim Kardeşimizin Sağlık Durumu İyiye Gidiyor Maşallah. Rabbim Tez Zamanda Sağlık ve Sıhhat Versin" dedi.

banner982
Misafir Avatar
İsminiz
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner376

banner375

banner377

banner981

Mayıs ayına damga vurdu; Başkan Büyükgöz...
Teleskop Score tarafından hazırlanan Mayıs 2026 dönemi "Kocaeli İlçe Belediye Başkanları Sosyal Medya...

Haberi Oku